GRATIS naschools aanbod: Gitaar en pianoles

Maandag 29 januari 2024

Aslan Muziekcentrum & naschools aanbod Zoals u wellicht al weet, bieden wij wekelijks naschoolse activiteiten aan vanuit De Weekend Academie. Ook worden er wekelijks naschoolse sportactiviteiten aangeboden door Jump-In in de gymzaal. Met trots kunnen wij mededelen dat er vanaf februari ook muzieklessen aan ons naschools aanbod zullen worden toegevoegd. Aslan Muziekcentrum zal op de donderdagmiddag gitaarles gaan verzorgen en op de vrijdagmiddag pianoles. Dit aanbod geldt voor de groepen 5,6,7 en 8. Op donderdag 1 februari is er een gratis open les gitaar van 14.15u- 15.15u voor leerlingen uit groep 5,6,7 en 8. Op vrijdag 2 februari is er een gratis open les piano van 14.15u-15.15u voor leerlingen uit groep 5,6,7 en 8. De lessen worden gegeven in de zijvleugel van de school, in het bevo-lokaal. Bij de ingang van de school hangen posters. Op de posters staat een QR-code. Wilt uw kind meedoen aan een open les? Scan dan eerst de QR-code en meld hem/haar aan voor de open les. Is uw kind naar de open les geweest en vindt uw kind het leuk om daarna wekelijks naar gitaar-/pianoles te gaan, tot aan de zomervakantie? Dan kan hij/zij zich inschrijven middels het invullen van een inschrijfformulier. Deze worden na afloop van de open les uitgedeeld. De lessen zijn voor alle kinderen gratis!

Louis Bouwmeesterstraat 14

1065 KW Amsterdam